Online markedsføring er en god investering, der giver dig mulighed for at måle effekten af din annoncering. Ved traditionel markedsføring i f.eks. aviser, magasiner, radio og fjernsyn, ved du reelt ikke, præcist hvor mange der ser eller hører budskabet. Uanset hvor mange potentielle kunder der modtager annoncen og reagerer på den, koster annoncen det samme. Derfor er det svært at måle effekten. På det punkt adskiller online markedsføring sig markant fra traditionel markedsføring, da det er langt mere resultatbaseret. Det vil sige, at du kun betaler for dét, du får.

 

Lad os hjælpe dig godt i gang

Hos itpilot har vi specialiseret os i at hjælpe dig bedst muligt på vej med din online markedsføring. Du får en grundig introduktion til søgemaskineoptimering, Google Adwords og Google Analytics. Desuden drøfter vi brugen af sociale medier og nyhedsbreve, hvilket også kan være med til at løfte din online markedsføring.

 

 

Danskernes forbrug af internettet

 

 

 

DK handler mest online

Danmark er det EU-medlamsland, der handler mest online, og vores forbrug af internettet er blandt de højeste i EU - der er således en stor potentiel kundegruppe at nå ud til via din online markedsføring.

 


Lad itpilot hjælpe med at lave en markedsføringsplan der passer netop til dig. Ring til os på telefon 87 25 07 87 så holder vi et møde, hvor du kan få meget mere at vide.