Nyhedsbreve

Udsendelse af nyhedsbreve er en effektiv og økonomisk god måde at kommunikere ud til din målgruppe. F.eks. om nye tiltag, arrangementer eller nye produkter i virksomheden. Det gælder om at bruge nyhedsbreve til at fastholde dine kunder, til at nå nye kunder og til at sprede et positivt kendskab om din virksomhed – herved øges salget. Hvordan man end vælger at gøre det, handler det om at lave nyhedsbreve, der rammer modtagerens interesser så præcist som muligt – og på det rette tidspunkt.

Få maksimalt udbytte af dine nyhedsbreve

Når du arbejder seriøst med dine nyhedsbreve, bør du bruge dem som en del af flere markedsføringskanaler, der understøtter hinanden. Din Facebook-side kan få de besøgende til at abonnere på et nyhedsbrev, og nyhedsbrevet kan så igen få brugerne til at interagere med hinanden på f.eks. Twitter eller LinkedIn. Altså en form for digital krydskanalsalg – få maksimalt udbytte af dine nyhedsbreve!

Ved udsendelse af nyhedsbreve, er du nødt til at være bevidst om dine forskellige kundesegmenter, og man oplever i dag en klar udvikling mod stadig mere individualiserede nyhedsbreve.

Det er også vigtigt at undersøge, hvor hyppigt man som virksomhed bør udsende nyhedsbreve – og ikke mindst hvornår? Skal du f.eks. udsende nyhedsbrevet en gang om måneden, eller en gang om ugen – og er det bedre at sende om torsdagen end om søndagen?

Ring til itpilot i dag på telefon 87 25 07 87 eller send en e-mail på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. – og tilmeld dig vores nyhedsbrev i den grå bjælke herunder :-)